Mors dag....

Idag har det varit Mors dag...jag har blivit firad av nästan alla mina barn:)
Alicia och Signe hade egengjorda tårtor med sig när de kom från sin pappa...sötungarna:)

Men idag har också varit en jobbig dag....
Sen min mamma gick bort för 6 år sedan bara 53 år gammal så har Mors dag varit en jobbig dag:(

I veckan som har varit så har jag haft en enorm saknad efter henne och känt att: går det aldrig över?
Men det gör ju inte det...går över:(

Saknaden finns där....skillnaden är bara att vissa dagar är den intensivare än andra.

Idag hade jag velat sitta med mamma och druckit kaffe och spelat "Special special" (ett kortspel) eller löst en massa korsord och bara umgåtts.

Idag hade jag velat åka till mamma med en fin blomma. 

Idag hade jag velat ha en underbar kram av min mamma....en sån som bara hon kunde ge.
Jag saknar och älskar dig mamma så det gör ont i mig....det kommer nog aldrig försvinna.
Jag har haft en "mammalåt" på huvudet i flera dagar....så jag tänkte dela den med er.
Kram på er alla fina människor<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0