Semester.....

Summerar min semester och inser att jag hunnit med en hel del denna sommar:)
Saker som jag har velat göra och har mått bra av. 
Den inleddes med några härliga dagar i Stockholm:) 
Grönan var ju såklart den stora händelsen för barnen;)
Men vi hann även med en dag i Gamla Stan. 





Här är mina tjejer som försöker se lite "hårda och besynnerliga" ut;)





Här har vi äntligen hittat till Mårten Trotzigs gränd.



När vi kom hem så hade vi lite fix att göra här hemma....en del blev gjort och en del får vi hålla på med under sensommaren. 
Vissa saker som att slipa och måla trappan till övervåningen måste vi göra när barnen inte är hemma så det får bli nångång framöver när alla barn är hos sin andra förälder samtidigt. 

Vi har hunnit med loppisar och ett besök till mina kära mostrar,där jag även fick träffa min morbror och även ett besök till min älskade morfar :)



Signe med gammelmorfar <3



Ett 60-års kalas har vi också hunnit med. 
En härlig dag i pappas stuga med syskon och syskonbarn:)



En hel del fiske har det också blivit:)











Badat har vi gjort nästan varje dag i 3 veckors tid.

Jag har nog inte badat så mycket sen jag var barn tror jag:) 

Favoriten bland badplatserna är ju såklart Köpmanholmens havsbad:)






Nu har vi nyss kommit hem efter en vecka i Paradiset Strängön. 

Bara älskar denna ö i vår vackra skärgård<3

Hoppas verkligen att vi kan återvända nästa år igen:)










Avslutar min semester i morgon med en heldag i Kälsviken. 

Kram på er alla fina<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som en riktigt skön sommar :)

Svar: Ja det har det verkligen varit Sandra:)
Malin

2014-07-27 @ 00:11:02
URL: http://nattstad.se/sandoraa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0