Sista minuten....

Jag är en sk "sista minuten packare".
När jag ska iväg nånstans så ogillar jag verkligen att packa flera dagar i förväg. 
Men i kväll så fick jag bryta min "ovana" och packa inför trippen till Stockholm på fredag...jag är nämligen på kurs i morgonkväll och då hinner jag inte;)
 
Fredagmorgon känns inte helller som nåt alternativ då jag åker upp mot flygplatsen redan vid 8 tiden;)
Men nu är det gjort...fast det känns inte bra;)
 
Vi var och veckohandlade på Coop Forum idag....vi brukar normalt handla uteslutande på Willys.
Men  nu beslutade vi oss för att ge Coop en chans. Måste säga att det inte skilde så mycket i pris....fast det tar ju ett tag innan man har "handlat" in sig.
Så rent krasst...om vi nu fortsätter att handla på Coop för ungefär 6000 i månaden som vi normalt gör...så har vi under 12 månader handlat för 72000 och då får vi en återbäring på 3600.
 
Det får man rätt mycket julmat för;)
 
Nej nu ska jag göra ett sista ryck här hemma och sen ta en låååång varm dusch och krypa ner under min varma filt i soffan och bara "vara" en liten stund:)
Ha en fortsatt fin kväll allesammans....det ska jag ha:)
Kvällens lilla melodi är en låt som jag bara älskar....så håll till godo:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0