Nytt år nya möjligheter!

Nu är det riktigt länge sedan som jag tog mig tid att blogga.....men jag tror att det blir så i perioder.
Vad är det som har hänt sedan sist då?
Jo jag fortsätter att utvecklas mentalt och medialt på kursen som jag går.
Jag har börjat våga tro på att jag faktiskt kan göra dessa saker:)
 
Sen så har jag börjat engagera mig politiskt också:)
Nu i höst så var jag på en medlemsutbildning i Härnösand och nu till helgen ska jag gå nästa steg i utbildningen i Stockholm:)
Jag är så otroligt glad att jag kom med på den för det är bara 29 st i hela landet som får gå den:)
Fruktkampen kanske ni har hört talas om? Där har jag nu börjat engagera mig också...det finns otroligt mycket att göra på den fronten.
 
Jag tror att 2014 kommer att bli ett "utvecklingens år" för min del...det känns så i alla fall:) Självklart så ska jag bjuda på en liten melodi:)
Dagens låt är tillägnad min vackre man som har valt att dela sitt liv med mig:)
Jag älskar dig Ken<3

Kommentarer
Postat av: Ken

Jag älskar dej med Malin <3

2014-01-23 @ 13:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0