Nu äre längesen....

som min man och jag hade en "barnfri" helg.
Närmare bestämt sedan helgen v.49 2013
 
Känner verkligen att vi behöver det snart....bara gå på bio och gå ut och käka en bit mat...eller bara vara hemma och hyra en film och mysa:)
 
Men det kommer att dröja några veckor till åtminstone innan det blir av och då hoppas jag att vi verkligen kan ta vara på den helgen:)
 
Nu är det ju inte så att det är jobbigt att vi har barnen hos oss men "egen" vuxentid är också viktigt:)
 
Nåt annat som var väldigt längesen är något renoveringsprojekt;)
Jag älskar verkligen att hålla på och fixa och dona här hemma....vårt sovrum är inte riktigt färdigt ännu...saknas en dörr och en vägg.
Sen så är det Noas tur att få en genomkörare i sitt rum och därefter Melwins:)
Jag riktigt längtar efter att få sätta händerna i det;)
 
Nu ska jag se till så att alla barn duschar inför morgondagen och att de plockat fram kläder och gympakläder osv.
 
Kvällens melodi är tillägnad min vackre man Ken...Jag älskar dig så himla mycket<3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0