Nytt årtionde....

Nu är det länge sen igen som jag tog mig tid till att blogga...
Jag har inte funnit ro till det....men nu gör jag ett tappert försök igen;)
 
Vad har hänt sen sist då?
Ja jag har fyllt 40 år och det var en sjukt rolig dag/kväll/natt:)
 
Under det dygnet så var vi 75 personer hemma hos oss och allt flöt på bra tycker jag...med stor hjälp från mina syskon och min man och dotter:)
 
Stort tack till alla som var närvarande:)
 
Jag hade önskat mig presentkort på Mio och veckan därpå så åkte vi och köpte en ny soffa:))
 
Jag måste säga att det känns otroligt bra att ha fyllt 40...jag känner att jag har en annan trygghet i mig själv än vad jag hade när jag fyllde 30.
 
När jag skulle fylla 30 så hade jag lite ångest över att bli gammal...men den känslan är långt borta nu:)
 
Nu ska jag försöka få mig lite skönhetssömn inför morgondagens arbete:)
Men först en liten melodi....denna låt tycker jag skulle ha vunnit i Melodifestivalen...men de gick inte ens vidare.
Lyssna och njut:)
Kram på er <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0