Mitt liv....en Musikal!

Jag har kommit på att mitt liv är en "Musikal";)
Varje dag....och då menar jag verkligen varje dag så fastnar olika låtar i mitt huvud.
 
Det kan vara olika situationer eller tankar som utlöser dessa låtar...
 
Härom dagen så tänkte jag t.ex "Att igår då gjorde jag såhär..." Då ploppade helt plötsligt The Beatles "Yesterday" upp i skallen...idag så sa min kollega" På killarnas toa så behövs det inget papper" (jag jobbar med lokalvård)...då dök "Smoking in the boys room" upp i hjärnan och stannade kvar där en lång stund;)
 
Undrar lite smått om det är många som har dessa "problem"?;)
Eller är jag bara allmänt vrickad?;)
 
Nu tänkte jag dela med mig av den låt som satt fast i skallen redan från morgonen idag och har följt mig mer eller mindre under hela dagen....så lyssna och njut och jag....ja jag kanske ska ta till mig orden i denna melodi:)
Ha en fortsatt mysig fredagkväll....det tänker jag ha:)
Kram på er<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0