Smal=Snygg???

Jag kan inte låta bli att förundras över detta...blir en person automatiskt snygg för att den minskar i vikt?
Jag är inne på lite olika sidor nu när jag följer denna "diet" och ser ofta att människor kommenterar olika foton med t.ex:
"Åh vad smal och snygg du har blivit!"

Jag fattar det inte! Jag hade förstått om det stod något i stil med: " Åh vad du ser ut att må bra...vilken hälsovinst att ha tappat si och så många kilon"
Men snygg?! Nä det blir man inte av att tappa vikt tycker jag...skönheten sitter inte i kilon.
Den finns där eller inte oavsett vikten...det är min åsikt;)

Något som jag tycker gör en människa vacker...det är när den personen är nöjd med sig själv...trivs med vem den är och skiter i vad allt vad idealen säger...det är skönhet:)

När en person kan klä sig precis hur den själv vill oavsett vikt och känner sig själv fin och attraktiv...det är vackert!

Jag vill inte tappa vikt för att på något vis "bli snygg" utan för min egen hälsas skull...för att må bättre helt enkelt!

Ha en fortsatt trevlig måndagkväll gott folk...det ska jag ha:)

Men först en melodi....med lite eftertanke;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0