No äre väl själva f-n....

Nu var det länge sen igen....
Vet inte varför jag har kommit i en väldigt lång bloggsvacka men här kommer iaf en liten uppdatering sen sist;)

Måste börja med att tala om att denna"diet" som jag började med den 2/4 i år är verkligen det bästa jag gjort:)
Enl.uträkningarna så ska jag ha nått min målvikt den 30/10 i år och då ska jag ha gått ner 34,3kg.
Nu har jag hållit på i 13 veckor och har 9,1 kg kvar tills att jag är i mål:))
Helt sjukt vad bra det går och jag har aldrig mått bättre:)

Till veckan så ska jag operera min hand och på nåt vis känner jag mig döstressad över allt dom jag hade tänkt hinna med här hemma under min semester...
Måla klart huset t.ex
Men jag är ju naturligtvis lättad över att det blir av så att jag kan bli bättre i handen:)

Eftersom jag bloggar från mobilen så kan jag inte bjuda på nån truddelutt idag....så jag hoppas att ni klarar er ändå;)

Ha en fortsatt fin kväll allihop!
Själv så kryper jag ner i sängen med min kärlek<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0