Frustrerande.....nanting!

Jag är så less på att vara begränsad i mitt vardagliga liv pga operationen....
Har bara varit sjukskriven i 1 vecka men det känns som om det är huuur länge som helst;)
Jag vill så mycket och är van att ha saker att göra hela tiden från det att jag kliver upp på morgonen tills att jag slår igen mina blå på kvällen.

Men nu är det bara att gilla läget....
Jag kan inte hänga tvätt med en hand och att hålla i blöta kläder med höger blir för tungt i nuläget...
Jag kan inte måla som jag helst av allt vill göra....
Jag kan inte klippa gräset med bara en hand när jag måste hålla in 2 reglage för att den ska gå.....
Jag kan inte plantera och hålla på i trädgården.....
Jag kan inte torka golven....dammsuga går ju någon väg;)
Jag kan inte köra bil då det är växelhanden som är opererad.....

Tror inte att jag behöver tillägga att jag är extremt högerhänt;)

Men idag så har jag iaf börjat med ett projekt....att spraymåla våra garderobsdörrar;)
Det går finfint att spraya med vänstern;)

I morgon så ska jag fortsätta och sen så blir det ett besök på travet med en av mina bästa vänner:)
Ska bli roligt då jag inte varit på travet på flera år faktiskt:)

Nu ska jag kolla om färgen torkat så jag kan spraya ett varv till :)
Dagens melodi har jag många fina minnen till och blir aldrig less på denna låt heller...så håll till godo gott folk!
Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0