Snart så...

Nu börjar det närma sig flytt för oss...ÄNTLIGEN!!

Hoppas bara att allt går som planerat och att vi inte står med det gamla huset kvar till hösten...

I värsta fall så får vi hyra ut det på ett 1 årskontrakt till att börja med:)

Just nu så går vi bara omkring och längtar och längtar så vi håller på att bli tokiga:)

Clara sa idag....kan vi inte bara flytta in nu på en gång...men det är inte så lätt.
Det är lite fix som ska ordnas först;)

I alla fall så är det inom en överskådlig framtid och bara det känns skönt:)

Huvudet är fullt med planer hur vi ska på olika ställen i nya huset...tur att vi tänker lika inredningsmässigt jag och min älskling...så slipper det bli en massa onödigt surr;)

Vi är väldigt lika i smak...vilket är en himla tur:)

Det kommer att ta tid innan allt är precis som vi vill ha det...men vad gör väl det?
Vi har ju hela livet på oss:))

Dagens melodi är tillägnad min älskade man.....tack för att du kom in i mitt liv älskling och gjorde mig hel<3



Btw...så har jag bara 5 veckor kvar till semestern:))

Ha en fin kväll allihop...kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0