Idag fyller min yngsta syster 30 år!!



Min söta lillasyster Sara fyller idag 30 år......
Det ska ju naturligtvis firas ordentligt:))

Sen så ställde ju det där Askmolnet till det så vi trodde att hon inte skulle kunna landa i Ö-vik..men det hade hunnit försvinna innan kära syster anlände...som tur var:)

Så igår då var det full huggning hemma i vårt kök med matlagning och diverse fix inför den stora dagen:)

Jag tycker att det var nyss som jag fyllde 30 och Sara var då bara 22...ja snacka om att tiden springer iväg.

Tur är det ändå att man inte känner sig någe äldre;)

Om några timmar så bär det av till festlokalen för lite fix med diverse saker innan alla andra gäster kommer.

Jag hoppas att Sara kommer att få en oförglömlig dag med oss allihop som är där för att fira henne:)

Älskar dig kära syster<3
Dagens låt är ju naturligtvis tillägnad dig....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0