Sportlov=Sjuklov.....!!

Ja denna veckan så har det varit en vecka fylld av feber:(

Det började redan när de anlände i söndags....

Noa hade då 38.0 i feber och Alicia 38.4:(
Sedan så har det bara rullat på...Alicia var feberfri på måndagen...Noa fortsatte med febern i en dag till...sen så fick Melwin feber på Onsdagskvällen och han har det fortfarande:(

Noa har nu fått tillbaks sin feber och ont i huvudet...

Hoppas att de piggar på sig så de kan gå på skolan på måndag i alla fall:)

Men lite mysigt har det varit i alla fall fastän de har varit febriga:)
Nu ligger de i sina sängar och ska sova...tror de kommer att somna ganska så snabbt för de längtar tills i morgon:)

I morgon så kommer Thea hit(mosters älskling) och ska sova över...sen så¨ska de få vara uppe "länge" och se på Melodifestivalen:)

Det kommer jag ihåg från det att jag var liten...när det var Schlagerfestivalen och fick vara uppe alldeles otroligt länge;)

Så nu tänkte jag att ni skulle få lyssna på en låt som jag har minnen av från just Schlagerfestivalen......:)

Lyssna och njut och ha en fortsatt trevlig kväll allihop:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0