Jaaa....då var det ett tag sen igen då;)

Har inte alls varit inspirerad till att blogga...

Det har varit en massa annat som har upptagit min tid.
Det är mycket tankar och funderingar kring allt överhuvudtaget...

Husförsäljningen som det inte händer något med t.ex.
Men det är klart att vi kommer att få sälja...det tvivlar jag inte på..men det känns lite tungt ibland.

Annars så kan jag berätta att jag har blivit en Buzzador:)
Mina första kampanjer är Love Film och ett preparat som heter Bifiform...som återställer den naturliga tarmfloran:)

Riktigt roligt att Buzza måste jag säga:)

Min låt för dagen är en gammal goding som man aldrig kan lyssna för mycket på.....så lyssna och njut:)

Ha en fortsatt bra kväll everyhopa...det ska jag ha:))

Kommentarer
Postat av: Sophia Skrubbe

Hej Malin!

Hittade hit via din fb-sida. Och nu är jag här.

Vad sjutton är en Buzzador för nåt? Har aldrig hört talas om det tidigare, men blev lite nyfiken nu.

Kram//Sophia

2011-04-03 @ 15:47:17
URL: http://spokslottet.blogspot.com/
Postat av: Sophia Skrubbe

Ok,men då är det helt ok.

Här har du min mailadress: [email protected]



Kram

2011-04-03 @ 19:27:27
URL: http://spokslottet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0