Snart så är det helg igen.....

Undra vad man ska hitta på då?

Jag tror att jag ska åka och hälsa på någon kompis som jag inte har träffat på väldigt länge:)

Älsklingen jobbar hela helgen..kväll på fredag, dag på lördag och dag på söndag:(
Trist att det är så men vi får se det positiva i det hela....mera pengar och mera LAS dagar:))

Känner mig tröttare än tröttast idag...så det känns som att jag kommer att somna i min mans famn i soffan om ett tag.

Det är bland det bästa som jag vet...att somna så i soffan...till alla ljud på tv:n:)

Men innan dess så ska ni få lyssna på en liten melodi...en gammal goding som gjorde sig påmind idag..så

varsågoda:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0