Mamma är lik sin mamma....

I morgon så ska jag försöka få till den sista av de där dagarna som jag har tragglat mig igenom....men det är i morgon det;)

De flesta av oss kvinnor ogillar verkligen när personer runt omkring oss säger:" Gud vad du är lik din mamma" el. " Nu låter du precis som din mamma"...

Har jag rätt??

Nästan ingen vill vara lik sin mamma...vi vill vara egna individer så långt ifrån likheter med våra mammor som möjligt....men sanningen är ofta att vi är otroligt lika våra mammor:)

Under en period i min uppväxt så ville jag inte alls höra talas om att jag var lik mamma...varken utseendemässigt eller hur jag uttryckte mig eller liknande...men idag så blir jag stolt:)

Jag är stolt över att jag liknas med en av de starkaste kvinnor som jag någonsin har känt:)

Men man uppskattar det som mest när personen i fråga inte finns med en längre...

Nu känns det bara bra när nbågon säger att jag är lik mamma....jag skrattar åt mig själv när jag låter som henne i olika situationer:)

Så sträck på er och känn er stolta över att vara lik era mammor...ta vara på tiden med henne.

För en dag så finns hon inte längre...

Ha en bra kväll allihop...för det ska jag ha:))
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0