Dag 28...Mina ambitioner....

Haha..lätt...mina ambitioner just nu är att bli frisk;)

Har varit hemma från jobbet sedan i tisdags...och känner mig faktiskt liite bättre idag:)
Det är bara att hålla en tumme att det håller i sig:)

Nej men mina ambitioner är att få huset sålt...typ NU!! Och att Ken får ett jobb efter avslutad utbildning...att alla mina barn kommer att få ett långt och lyckligt liv.

Fast vänta...det är ju inte MINA ambitioner....så typiskt mig...att alltid sätta alla andra i första rummet;)


MINA ambitioner är att börja leva ett mer hälsosamt liv än vad jag gör idag:))

Nu blir det en liten melodi från sjukstugan:)

Over and out folks:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0