Dag 27..Det här saknar jag....

Jag saknar min mamma...

Saknar henne så mycket att det gör ont i mig:(

Jag vill ha henne här hos mig och aldrig släppa henne....

Jag saknar hennes varma goa famn...hennes värmande ord.
Mest så saknar jag hennes skratt...det känns så hemskt att aldrig mer få höra henne skratta:(

Jag saknar hennes suckar;)
Min mamma suckade jämt om ditt och datt...men hon var så rolig ändå...kunde skratta åt komiken i det hela när hon gick omkring och suckade;)

Jag saknar hennes råd i olika situationer...hon försökte alltid hjälpa en på något sätt med det man funderade på.

Jag saknar lördagsmorgnarna med henne när vi löste Melodikrysset tillsammans över telefonen..

Men hon kommer aldrig tillbaka...inte i detta liv i alla fall...men i nästa då ses vi igen...det är jag övertygad om:))

Bjuder på en "mamma låt" idag:)

Kramen på er gott folk:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0