Söndagmorgon.....

Jag gillar verkligen Söndag mornar.

Även om jag kliver upp tidigt...vilket jag oftast gör så behöver man inte stressa iväg på jobb eller förskola.

Jag kan dricka mitt kaffe i lugn och ro och vänta in att barnen ska vakna eftersom (oftast så är det någon som har vaknat samtidigt eller strax innnan)....inte nu i helgen då när vi inte har några barn hemma.


På tal om barnen så kommer de i morgon:)Saknar dem otroligt mycket nu...

Tjejerna ska vara hos oss i 3 veckor nu...det kommer att bli supermysigt:)

Killarna kommer att vara nästan som de brukar...lite ändringar i veckorna bara.
Idag så jobbar min man...sen så ska vi åka iväg och hämta ved och hoppas på att det kommer någon och tittar på bilen som är ute till försäljning samt att vi kan få iväg skotern så att vi kan köpa en ny bil.

Är ganska så less på att ha en bil som vi inte får plats i allihop...måste köra flera vändor när vi ska bort...alternativt att några åker i andra bilar.
Men om vi inte har hittat någon i lämplig prisklass innan vi säljer huset( inte så lätt att lägga undan några större summor när vi har en heltidslön och en som studerar) så är det det första jag kommer att köpa:)

På tal om huset så känns det som att det håller på att lätta....

Nej nu ska jag ta och sätta fart på den här dagen och hoppas att det är någon som vill köpa lite bilar och en skoter under dagen;)

Min melodi för dagen är en låt som jag hörde igår som jag inte hört på väldigt länge.......så jag delar med mig av den till er :)

Lyssna och njut gott folk:)

Kommentarer
Postat av: Mona

Lycka till med era planer. :)

2011-04-03 @ 11:53:17
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: Sophia Skrubbe

Jo det är full aktivitet här hemma, ibland mer ,ibland mindre. Lite rörigt ibland då man inte vet vilka de är alla gånger. Där har ju ni en fördel. Jag antar att jag "lockar" hit en del genom mitt intresse för brott osv.



Det här,med Buzzador var det ja. Är det något som man kan syssla med på fritiden, som inte tar en hel dag åt gången? I så fall är jag villig att prova.

2011-04-03 @ 17:56:39
URL: http://spokslottet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0