Pruta.....

Herre min gud!!!
Nu har en kille hållit på att maila med mig i 2 dygn om Fåården som jag har på Blocket. Han ställer en fråga i taget...istället för att ringa upp och fråga allt på en gång:P

Suck säger jag bara!

Nu i sista mailet så ville han pruta också..men ICKE!
Det kan han fetglömma....han får bilen i princip gratis:p

Fattar inte att man inte ringer om man är intresserad av något...det gör då jag om jag svarar på en annons:)

Ja,ja...bara att invänta svar och se om han tar den eller inte:)

Idag så har jag planterat om en massa blommor...men jag fick slut på jord så det blir att fortsätta en annan dag:)

Det är ganska så skönt när det är gjort...men det är verkligen en sån sak som jag "gruvar" mig för att göra.

Det blir jord över hela diskbänken...sölas på golvet och dyl.

Nu ska jag kolla om jag hittar mina "skurskor"...jag ska vara på Räddningstjänsten nu i 4 dagar och göra golvvård...så det vore bra om jag hittade åt dem:)

Men först en liten melodi....Såå bra:)

Kommentarer
Postat av: Kalle

Ja eller hur jag har också varit med om märkliga spekulanter på prylar jag sålt. Voltbeat ja... jag finner inte ord, så kan vi säga.

2011-04-14 @ 09:16:22
URL: http://golvvard-jonkoping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0