Äre vår nu???

Ja jag hoppas det:)
Har sett några vårtecken...Tofsvipor, Tussilago och Svanar:)

Det är så härligt när man ser dessa vårtecken och känner i hela kroppen att det är på väg mot varmare tider:)

Våren är så vacker...när allt blir grönt...men jag ogillar verkligen slasket!
När man har barn i de åldrarna att de tycker det är roligt att leka...så blir det rätt så många ombyten på en dag;)

Tur att vi har flera uppsättningar galonisar och stövlar till allihop:)

Denna vecka så ska vi lämna in semesteransökningarna.....känns så himla tidigt.
Men det är klart...de måste ju hitta eventuella vikarier och sen så ska vi på vårt jobb helst vara åtminstone 1 ordinarie under alla veckor...så ja vi får se hur det blir.

Just nu så ser det mörkt ut....vi har 2 veckor som det inte är någon som vill jobba. Det kanske tom blir "lottdragning" om vilka som ska jobba under dessa veckor om vi inte kan lösa det själva i gruppen.

Fast nu så känns sommaren oerhört långt borta...men innan man ens hinner blinka så är den här:)

Trist att min man kommer att jobba hela sommaren...men det är ju självklart bra att han får jobba:)
Vi kanske får nån ledig dag tillsammans iaf;)
Nej nu ska jag se efter om mina små töser sover....

Nu kommer en favvolåt av min "tonårskärlek"...lyssna och njut:)

Kram på er gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0