Ta vara på varje dag...du vet aldrig om det är den sista.

Att leva ett långt liv är inget som man kan ta för givet....men de flesta av oss gör det.

"Äh! Det hinner jag göra nästa sommar,vinter eller bara någon annan gång" ...är ord som man  ofta hör folk säga...även jag själv.

Men den där nästa sommaren kanske inte kommer.....

 

Allt för många unga människor dör alldeles,alldeles för tidigt....och ja en del säger att det är någon mening med det.

På ett vis så tror jag också att vår väg är utstakad....att vi har en viss tid som vi lever här på Jorden fastän i nästa sekund så kan jag tänka....hur kan det vara möjligt när ett barn som nyss är fött  dör....Vad var dennes uppgift eller lärdom på jorden när denne inte hann uträtta något.

 

Eller när små barn lämnas kvar på jorden utan sin/sina föräldrar....vad är meningen med det?

Ja som ni kanske förstår så har det skett ett dödsfall av en ung person...som dessutom har barn.

Jag kände honom inte alls så väl...men han gjorde ett stort intryck hos mig som person...tyckte väldigt mycket om honom.

Jag hoppas att du har det bra där du är och att du kommer att vaka över dina barn...att de kommer att känna att du finns där med dem...för alltid.

Vila i frid Robban <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Fyy va otäckt!

2010-09-05 @ 20:19:07
URL: http://fruc.blogspot.com/
Postat av: Mona

Håller med Elin. Uschamig.

2010-09-06 @ 08:49:28
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: Catharina

Ja att det kan gå fort har ju vår familj fått lära oss isommar. Som tur va gick det ju bra, men man får sej en tankeställare. Jag gnäller inte lika mycket längre till min 13årings stora lycka

2010-09-06 @ 22:18:00
Postat av: Malin

Ja er familj fick verkligen smaka på bland det värsta som kan hända....men som sagt så var det en himla tur att det gick så pass bra som det gick:)

2010-09-12 @ 19:54:49
URL: http://malindasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0