Kan man spola fram tiden????

Gud vad jag önskar att man kunde göra det ibland.... Just nu vill jag spola fram den så att vi har sålt huset och flyttat in i vårt nya hus;)

Känner att det brinner lite i knutarna med att få färdigt det som ska/måste bli färdigt...men så har vi varit sjuka både jag och min älskling...så det har inte fortskridit som vi hade önskat direkt.

 

Men det är  bara att ta nya tag och försöka få klart allt innan månadsskiftet...fast det är ju snart;)

Bara denna segdragna förkylning ger med sig någon gång så kanske det händer något.

 

Ken han har fått 2 penicillinkurer mot sin öroninflammation och jag har "bara" behövt en mot min bihåleinflammation. Så nu har jag bara 2 dagar kvar på den så jag hoppas att jag kommer att känna mig bättre då.

Just nu så har jag inte så mycket ork till annat än att jobba....de få stackars dagarna jag har varit på jobbet efter semestern:(

 

Signe hon fick feber i natt och ont i kroppen men nu under dagen så har den lättat...tack och lov. Jag hoppas att det håller i sig så att hon inte får som sin storasyster hade förra veckan ...ena dagen var hon jättepigg och då tänkte vi att i morgon kan hon gå på dagis...men sen så slog det tillbaks med hög feber igen.

 

Undra just om min älskling är på väg hem snart så vi kan åka på den mobila återvinningsgården som finns uppställd här nu och kasta lite "rat":)

 

Men först en liten melodi...inte att förglömma;) Denna låt har jag inte hört på väldigt länge men kom att tänka på den häromdagen och fick lov att leta fram den...den är bara sååå bra...fortfarande:)

Ha en fin kväll allihop...det ska jag ha:)

 


Kommentarer
Postat av: Mona

Vart tänker du flytta den här gången?

Kram

2010-09-14 @ 08:29:36
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-09-14 @ 20:23:09
Postat av: Malin

Det blir ett större hus i Bjästa:)

Kram

2010-09-14 @ 20:24:21
URL: http://malindasliv.bogg.se
Postat av: johanna

Hej jag är seg i huvet som en tratt, ringer dig imorgon =S

2010-09-15 @ 22:09:30
URL: http://jkfunderingar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0