Skärpning!!!

Nu måste jag ta och skärpa till mig och få fart på bloggandet igen!

 

Vi har som haft lite fullt upp med både det ena och det andra.

Nu i veckan så hoppas jag på att mäklaren kommer och tar lite foton så att vi får ut det till försäljning någon gång:)

 

Jag vill verkligen att det ska fort detta med husaffären..så vi får flytta in i vårt nya hus:)

Jag kommer nog att sakna detta huset lite...har trivts här som bara den. Lugnt och skönt område...nästan inga bilar som kör förbi förutom Postbilen och Sopbilen varannan vecka;)

 

Men vi kan ju helt enkelt inte bo kvar...det blir alldeles för litet för oss i slutändan. Sen så kommer det att bli hur bra som helst i vårt nya hus:) Vi ligger ofta på kvällarna och inreder det jag och min älskling:)

Tur att vi är otroligt lika varandra även i såna bitar som inredning...annars så kan det bli jobbigt;)

 

Nej nu ska jag nog ta och kolla om det finns något sevärt på dumburken...sen så håller jag en tumme att barnen sover sig igenom natten och att de inte vaknar hela tiden.

3 av 4 barn ligger i feber och förkylning:(

Tur att jag bara behöver Vaba 1 dag i alla fall:)

 

Nu ska ni få lyssna på en helt underbar låt av en helt underbar artist....håll till godo:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0