Länge sen nu......

Det känns som en evighet sedan jag bloggade och det är det ju också;)

Jag har helt enkelt inte haft tid...har varit fullt upp med dels sjukdomar och dels en massa annat som har känts viktigare än att sitta vid denna burk.

 

Ikväll så har Alicia och jag haft en liten myskväll:) Det är alldeles för sällan som det blir så...tyvärr:(

Tjejerna kom hit idag för att de ville vara hemma hos oss i morgon när deras storebror äntligen ska komma hem:)

Men tyvärr så blev det bara över dagen som han fick komma...

Vi hade hoppats på att han skulle vara hemma hela helgen men nu blev det inte så:(

Kanske nästa gång:) Hur som helst så är det otroligt skönt att han kommer hem om det så bara är för några  timmar...så vi får rå om honom lite:)

 

Till veckan så kommer Mäklaren hit och ska kolla på huset och göra en värdering...hoppas att det kommer att gå fort att sälja.

Det skulle kännas så otroligt skönt om det inte drog ut på tiden.

 

Snart så kommer min älskling hem från jobbet också...han har jobbat kväll och i morgon och på söndag så jobbar han dag. Så vi hinner inte ses så mycket denna helg...men det är ju så det kan vara ibland;)

Vi har ju hela livet på oss:))

 

Nu ska ni få njuta av lite bra musik...åtminstone tycker jag det:)

Håll till godo gott folk...tills nästa gång vi "ses".

Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0