Vi tar Farväl av 2010 och Välkomnar 2011....

Ja nu är ännu ett år till ända...
Vad har detta år fört med sig?
Ja den största händelsen i år är ju naturligtvis att jag har blivit Fru Häggkvist:)
Vilken otrolig känsla det var att stå där och bli ett med mannen i mitt liv...Jag älskar dig så mycket Ken:*

Andra stora händelser under detta år är att Noa började i skolan och Clara började i Gymnasiet...nästa år är det Alicias tur att bli en "skolflicka"...hon längtar så himla mycket:)

2010....ett år som har gått i kämpandets tecken. Jag har kämpat med sjukdomar som aldrig går över...älsklingen har kämpat med skolan....så jag hoppas att 2011 inte kommer att bli lika kämpigt.
Framförallt så hoppas jag på ett mycket FRISKARE år:)

En annan sak som jag hoppas går i lås är husförsäljningen...jag vill flytta NU!!!;)
Vi har huvudet fullt med olika projekt i vårt nya hus jag och min älskling...så jag hoppas att det blir snart:)

En annan sak som jag ser framemot under 2011 är att det kommer att födas en hel del barn som jag kommer att få snusa på...mysigt värre;)

Vad ser ni fram emot under 2011...eller vad hoppas ni att det året för med sig?

Ha det bäst allihop och lyssna på en favorit i repris...men det finns bara en nyårslåt och det är denna :)

GOTT NYTT ÅR!!:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0