"Juldagsmorgonblogg"

God fortsättning allihop!
Jag har varit lite tunn med bloggandet nu i några dagar men det tror jag att de flesta är i dessa tider;)
Men...jag ska skärpa till mig..lovar!

Det är alldeles tyst i hela huset...älsklingen är på jobbet, hunden har varit ut och morgonrastats och barnen sover fortfarande:)

En riktigt skön "ensam morgon" med andra ord;)

Idag så kommer småtjejerna hem så i kväll så kommer ÄNTLIGEN Tomten:))

Tomten hade ju naturligtvis varit hit och lämnat paket redan igår så att killarna fick öppna några klappar:)

Överlyckliga blev de över att få sina fina bilar...sen var kvällen räddad för deras del;)


Min älskade son är också hemma över julen och tjejerna är verkligen jätte glada över att få dela rum med honom nu när de kommer hem.
Alicia frågade : "Hur många nätter ska Chrille sova på mitt rum?"
" Tre ,svarade jag:"
" Åh, vad mysigt det ska bli:)"

Hon sakknar verkligen att inte ha honom hemma...

Igår så var även min kära syster Sara här och firade julen med oss...men hon åkte till vår bror igår kväll och sussade där i natt.

Men vi träffas en sväng idag med;)

Nu hör jag att killarna är vakna...så snart så blir det frulle för hela slanten;)

På tal om Frulle....På julaftonsmorgon så hade jag planerat tillsammans med Noa att vi skulle fixa mys julfrukost åt hela familjen (han är alltid den som vaknar först).
Så jag hade sagt till honom att kom och väck mig du när du vaknar så fixar vi frukost;)

Nu var det ju bara det att han för en gångs skull sov längre än sin bror...så Melwin och Clara satt i tv-rummet och "väntade" på att Noa och jag skulle fixa en överraskining...
Ja det blev ju bra i slutändan och alla fick tomtegröt och massa annat gott:))

Men som sagt...God fortsättning!
Här kommer en vacker julsång att lyssna på...kram



Kommentarer
Postat av: Erika

Mys med jul =)



God fortsättning!

2010-12-26 @ 08:32:21
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0