Dag7....Min bästa vän...

Jag hade som inte riktigt tid att blogga igår...tog en sväng till Ume bara sådär och var inte hemma förrän klocan var över 22...så därav ett glapp i mina"dagar";)

Min bästa vän...ja det finns några stycken i mitt liv som jag skulle säga är mina bästa vänner:)

De är personer som jag har känt under en längre tid och under en kortare tid:)
Jag har en väldigt stor bekantskapskrets...men de är bara några som är"bästa vänner".


Min syster Linda är en av mina bästa vänner...jag älskar dig så mycket:)
Jag älskar ju även mina andra syskon naturligtvis...men Linda kan jag verkligen prata med om allt:)

En annan av mina bästa vänner är Linda-li...hon kommer alltid att vara det:)
Vi har känt varandra sedan 7:e klass...vi umgicks i samma gäng på skolan och var väl inte direkt"bästa" vänner då...utan vi umgicks som sagt i grupp.

Vi står varandra mycket närmre nu än som tonåringar ...och hon är person som jag alltid vill ha i mitt liv...love you<3

Tina är en annan av mina bästa vänner:)
Hon och jag lärde känna varandra rätt så sent i livet....2003 närmare bestämt var första gången vi träffades:)

Vi fann varandra direkt och har fortsatt att vara vänner sedan dess:)
Hon är också en person som jag vill ha kvar i mitt liv...love you to<3

Marléne...Ja vad ska jag säga om henne??
Hon bara är min bästa vän,bonus syster...you name it;)
Vi har känt varandra sedan jag var 11 typ och hon kommer alltid att vara min bästa vän...i tidigare liv, i detta liv och i kommande liv...känns det som i alla fall:)
Älskar dig "bonus syster"<3

Det bästa med riktiga vänner är....att de finns där oavsett och det gör ni...detsamma gör jag för er:)

Tillägnar er en liten melodi mina älsakde vänner:)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig med :)

2010-12-07 @ 21:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0