Dag11...Mina syskon

Det har blivit ett väldigt hopp mellan dag 10 och 11...men jag ska bättra mig...jag lovar;)

Mina syskon....ja vad ska jag säga om dem?
De är en del av mitt liv...en del som jag aldrig skulle vilja vara utan. Jag älskar dem allihop så himla mycket och vi har en jättefin kontakt:)
Det är ju inte alla som har det med sina syskon...vi har aldrig bråkat (i vuxen ålder alltså)
Knappt när vi var barn faktiskt om jag ska vara ärlig..

Peter ( som är 1 år yngre än mig) och jag vi bråkade faktiskt ganska så mycket som barn...kanske var för att vi var så nära i åldrar.

Linda
(som är 3 år yngre än mig) och jag...vi delade rum så självklart så hade vi meningsskiljaktigheter...men vi slogs aldrig som Peter och jag kunde göra....tror jag i alla fall;)

Andreas
(som är 8 år yngre än mig) och jag...vi bråkade aldrig och då menar jag verkligen aldrig.
Det fanns som ingen anledning till det...han var ju bara liten och söt;)

Sara
(som också hon är 8 år yngre än mig) och jag...vi bråkade aldrig heller hon var ju också bara liten och söt;)

Vi har så roligt när vi träffas vi syskon...synd att det blir alldeles för sällan numera.
Den jag träffar mest är faktiskt Peter...vi bor ganska så nära varandra:)
Ante bor i stan, Linda i Härnta och Sara bor numera i Stockholm.

Förr om åren så hade vi syskonträffar varje år..men det dog som ut.

Om jag ska beskriva dem var för sig mina älskade syskon så skulle det bli så här:

Peter...han är en som alltid finns där när man behöver...ja det gör alla mina syskon..men Peter har hjälpt mig otroligt mycket med min Fåååård bl.a En otroligt duktig fotograf och även en obotlig romantiker:) Love you<3

Linda...hon är ofta mer som en "bästa vän" än min syster. Jag hade absolut haft henne som min bästa vän även om vi inte ens var släkt med varandra.
Vi har så roligt tillsammans....saknar verkligen att ha henne nära:(
Hon är den som tar fram Dammsugaren när hon är på besök...hos oss alla syskon;) Ja...hon lider av lite...men bara lite städmani;)
Fast du har blivit mycket,mycket bättre Linda;)
Love you<3

Andreas...han är en man med många järn i elden..samtidigt. Ibland så blir jag lite orolig att han ska "jobba ihjäl sig" som man säger. Men jag tror att han har förstånd nog att känna efter vad han pallar med:)
Han är så mån om alla andra...det är en otroligt fin egenskap han har...sen så har han en underbar humor;)
Love you<3

Sara...hon är ju bara sååå Phoebe från Vänner;) På ett mycket bra sätt:)
Hon är så otroligt rolig att umgås med och jag älskar hennes humor:) När hon kommer på besök hos någon av vi syskon...så hittar man henne oftast "vilande" i någon soffa;)
Hon är också en kvinna med många järn i elden....ta inte ut dig du heller gumman...
Love you<3

Nu ska ni få lyssna på en liten melodi om systrar och bröder...suss gott folket:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0