Dag 2...Min första kärlek....

Ja min första riktiga kärlek är ju min älskade man Ken:)

Har aldrig någonsin känt såhär för någon annan person tidigare....det är bara helt rätt:)

 

Men jag antar att det inte är det jag ska skriva om...så då skriver jag väl om min första kärlek som jag hade när jag var ung:)

 

Han heter Stefan och jag var så upp över öronen förälskad i honom i flera års tid....

Vi var tillsammans flera gånger under 5 års tid.

Jag hade naturligtvis andra killar under tiden när det var slut mellan oss och han hade också andra förhållanden...men vi kom alltid tillbaks till varandra.

Det var som en osynlig magnet mellan oss....kunde inte låta bli varandra när vi träffades.

Han var 6 år äldre än mig....så min far tyckte inte att det var något lämpligt umgänge för mig...och jag fattade ingenting.

Tyckte bara att han var dum i huvudet som inte kunde fatta att vi faktiskt älskade varandra;)

 

Med facit på hand...så hade han helt rätt. Klart att han var för gammal för mig då...men det insåg man ju inte då:/

 

Men han kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta och det är alltid lika roligt att stöta på honom eller talas vid i telefonen...ja jag brukar ringa och prata med hans fru ibland:)

 

Ja det var väl allt om min "första kärlek".....

Dagens låt blir en låt som jag förknippar med Stefan...lyssna och njut:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0