Dag 16....Mitt favoritminne...

Å jisses...det finns massa minnen som jag skulle kunna skriva om.
Men mitt val faller på när vi syskon var med på Kubbyran för första gången;)

Det var hysteriskt roligt...vi hade taktiktränat i...ja hur många minuter kan det ha varit...ca 70 kanske sammanlagt;)

Men vi hade taktikdruckit desto mer;)

Ja hur som helst så hade vi super roligt...vårt lag hette Brothers and Sisters...sen så hade vi gjort fina namnlappar som vi fäste fast på ryggarna..på min stod det SISTER 1 och mitt namn:)

Vi avslutade dagen/kvällen med att åka in på krogen...kanske inte var såå smart dagen efter...men,men är huvve dumt...så ja ni vet;)

Hoppas verkligen att det blir av att vi är med nästa år...för i år så stöp det från alla möjliga håll...tyvärr:(

Näpp..nu ska jag ta och spela lite Bingolotto...
Älsklingen vann en ny lott förra helgen så då hämtade jag ut en ny idag och köpte en till...så nu har vi kvällen räddad;)

Mitt låtminne för dagen blir en "gammal" goding som jag inte har hört på några år...men den väcker en himla massa minnen till liv;)
Ha en fin kväll folket...kram:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0