Dag 15...Min första kyss....

Ja min första kyss...haha det var många många år sen det;)

Jag var 11...han var betydligt äldre...det var för övrigt han som var min första kärlek också:)

Vi var hemma hos en kompis och vi låg på en säng (tror jag)...inte bara han och jag utan vi var flera stycken som såg på en film.
Sen så kysste han mig...bara så där...

Pussar hade jag ju fått och utdelat tidigare...men ingen kyss...med tunga och allt;)
Det levde jag väldigt länge på måste jag säga;)

Senare i livet så har man ju varit med om betydligt fler kyssar...men det är med facit på hand bara 1 som var den "riktiga" kyssen:)
I min bil utanför sjukhuset(romantiskt va´?)...den första kyssen som jag fick av min man...den var magisk:)
Det låter kanske skit töntigt...men så var det i alla fall;)

Nä...nu ska jag slå in paket till min lilla gotjej Signe som fyller 3 år i morgon:)

Ni ska få lyssna till lite skönsång av Mr. Coverdale...ha det gott:))

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0