Dag 14...Mina drömmar:)

Ja vad är mina drömmar?
De flesta av mina drömmar har faktiskt redan gått i uppfyllelse....

Jag har 4 underbara barn som jag älskar över allt annat på jorden.
Jag har den underbaraste mannen som finns...han är allt jag nånsin velat ha...allt jag har drömt om hos en partner...på alla områden:)

Vi är så oerhört lika jag och min man...vi tänker lika, gör lika, köper lika, tycker lika om det mesta...
Vi har några få saker som skiljer oss åt...som att jag gillar Lingon men det gör inte han t.ex;)

Men det jag drömmer om just nu...är att få huset sålt. Att vi får flytta in i det nya huset....att min man får ett fast jobb så att vår ekonomi är tryggad:)

Det är det jag drömmer om:)

En annan önskan som jag vill ska slå in är också att allt kommer att gå bra för min son...naturligtvis även för mina andra barn. Men just nu så är det fokus på att han ska må bra:)

Nu så ska jag gå ner till min "dröm man" och föreslå att vi ser en film:)

Ha en fin kväll allihop..kram

Men först en liten melodi....den handlar om livslång kärlek. Vilket jag hoppas att få uppleva med min älskade man:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0