Surströmming....en del av livets goda:)

Nu har vi nyss käkat Surströmming...igen:)
Vet inte vilken gång i ordningen det blir i år men det är många...
Jag älskar verkligen Surströmming skulle med lätthet kunna äta det 1 gång/vecka.
Dagens strömming var faktiskt en positiv överraskning.....Måsens!
Måste erkänna att jag var väldigt skeptisk innan men som sagt så var den över förväntningar god:)

Är ganska så less på att vara sjuk också....just nu är jag ganska så pigg pga Panodil...men jag tittade mig nyss i spegeln och insåg att....Nej inte feberfri på långa vägar:(
Alicia har också feber och ont i halsen...Clara är även hon hemma från skolan pga. feber och en hosta som aldrig går över.
Hoppas verkligen att det ger med sig snart....sååå kul är det ju inte att tappa en massa inkomst:(
Fast vad f-n ska man göra då? Det går ju inte att gå på jobbet och ha feber...åtminstone inte om man har ett fysiskt arbete och framförallt inte när man jobbar på ett ställe med en massa barn...

Nej nu ska jag mysa ner mig i soffan med min älskling och se en Beckfilm.....Jag har fått honom att se såna filmer och han är numera helt såld:)

Ha en fortsatt trevlig kväll allihop....det ska jag ha:)
Kram

Kommentarer
Postat av: Ann Häggkvist

Hej.

Hoppas ni blir pigga snart. ha det så mysigt i filmsoffan nu utan fiskrapar och andra utsläpp.

2009-09-29 @ 21:32:29
Postat av: Malin

Det blev ju tyvärr ingen film....vi var alldeles för trötta både jag och Ken så vi får göra ett nytt försök i kväll:)

2009-09-30 @ 09:00:20
Postat av: Lindali Isaksson

Man ska fan inte jobba när man är sjuk så mys med älsklingen din du, utan dåligt samvete!

2009-10-01 @ 13:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0