Jag vill fixa och dona...

Idag så har jag tristessbakat...hatar att vara sjuk och att inte ha nåt´att göra:(
Så då slog jag till och bakade 2 sorter: Björnakaka och "Linda-li´s" kaka...väldigt uppskattat av barnen och då framförallt av Noa:)
Han var som en kelsjuk katt som strök omkring mina ben och undrade: När är den färdig Malin?
Ja de är goa de små liven ;)

Skulle vilja ha gjort mycket, mycket mer...som t.ex putsa fönstren och byta gardiner....plantera om en massa blommor...rensa garderoben...gå igenom vad barnen behöver inför den stundande vintern och en massa andra saker.
Sortera i källaren skulle också behövas göra...vi har ett helt rum som är fyllt med en massa kartonger som ska tittas igenom......
Jag känner mig ungefär som när man är gravid...allt ska fixas innan:)
Innan vadå kan man ju fråga sig? För det finns ju ingen "deadline"...men jag har den känslan.
Ja det kommer jag nog att hinna med..för just nu så orkar jag inte...är helt slut i kroppen av att göra bara en bråkdel av det ovannämnda...

Jag kan ju inte hålla mig tills i morgon med att lägga in en ny låt:)
Denna är mitt 2:a musik minne...min farfar spelade denna när jag kom besök hos honom och sen fick jag detta kasettband av honom och lyckan var total:)
Så njut av Jokkmokks Jokke:))

Kram
/>


Kommentarer
Postat av: Mona

Jasså du! Har du oxå hamnat i bloggvärlden!

Kul.

2009-09-30 @ 22:12:18
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: Lindali Isaksson

Låter helt fantastiskt att en kaka har mitt namn:) God som fan är den också!! Spara lite gott tills du blir frisk så att jag kan komma och mumsa lite::))

2009-10-01 @ 13:46:57
Postat av: Malin

Visst är det fantastiskt att kakan heter som du...med tanke på din bakningsfrekvens:))))

Klart jag sparar en bit;)

2009-10-01 @ 17:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0