Vardagslyx...

Har just ätit en god middag med min älskling....
Kommer hem efter en arbetsdag och maten är i princip färdig när jag kliver in genom dörren....
Han har städat på nedervåningen....disken är bortblåst...inga "måsten" att ta itu med när man kommer hem:)
Såå himla skönt...det är sånt som är vardagslyx...kanske man inte har så höga krav men ändå:)
Tack älskling!!

Sen så är det ju underbart att bara vara vi två vid middagsbordet...det händer inte så ofta.
Medan Ken gjorde färdigt maten så gick jag runt och tände en massa ljus...älskar när det är mörkt ute och man kan tända ljus:)

Ljus är också vardagslyx tycker jag...allt blir mycket mysigare då:)

Dagens låtval faller på en låt till av mina absoluta favoriter....Jag var i Köpmanholmen på fest och hörde denna låt för första gången.
Njut av lite Judas...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0