Vad är det som händer??

Jag tror jag har drabbats av Alzheimer eller håller på att bli senildement eller något liknande....
Jag kommer inte ihåg någonting längre känns det som....
Idag på jobbet så var jag helt säker på att jag inte hade forslat bort en skurmaskin från muséet till stadshuset förra veckan..
Men när jag kom dit idag så var den ju borta...och det är ju ingen som direkt stjäl en sån´ och går omkring med på stan;)

Jodå ...visst hade vi tagit därifrån den i fredags...kommer inte jag ihåg!?!
Hittade inte ett par skor på jobbet idag heller.....höll på att leta ihjäl mig...men de hade jag lämnat i firmabilen i fredags!?!

Förra veckan så skulle min bror hjälpa mig att byta bromsar på bilen....medans vi var där hos honom så kom jag på att jag inte hade varken mjölk eller filmjölk hemma...så jag lånade hans bil för att åka på Ica..
Kommer ut från affären och hittar inte bilen???
Jag sökte ju naturligtvis min bil men den stod ju inte där.....kändes som en evighet innan jag kom på att jag hade brorsans bil;)

Ja och så detta i kväll då...med kaffehistorien:)
Både jag och Ken har varit på affären idag...ingen av oss kom ihåg kaffet.
Sätter mig i bilen och åker in mot Bjästa för att köpa kaffe och inser att mitt Visakort ligger i Kens jacka...
Ringer min bror som har lite kaffe att undvara så vi får i morgonbitti...:)
I morgon ska jag på magnetröntgen med min hand...om jag nu kommer ihåg det vill säga;)
Kanske ska be dem ta en titt på hjärnan med när jag ändå är där;)

Dagens låt är en av mina favoriter av denna artist...det är inte såå många som tänker på just denna låt när det gäller denne man:) Men det gör jag...
Han har även en annan fantastisk artist med sig...Phil Lynott

Sov sött gott folk:))

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja det är inte skoj när man glömmer just kaffe som är så viktigt, stress kanske? men jag tycker du verkar må bra i övrigt =)

2009-10-28 @ 12:30:00
URL: http://fruc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0