Tack....


Jag har börjat dagarna med att tacka:)
Tacka för att jag har en så underbara barn...att jag har en underbar sambo som jag älskar över allt annat.
Att jag har ett hus att bo i...att vi har mat att äta...att jag har en bil...att jag har ett jobb...och en massa andra saker som jag är tacksam över.
Jag upprepar detta tackande flera gånger varje morgon och jag känner mig så uppfylld av lycka inombords:)

Prova själva så ska ni få se att det känns mycket bättre att kliva upp på morgonen.
Man blir inte såå irriterad på väckaren när den ringer som man blir i vanliga fall.

Dagens  musikval går  även den tillbaks till mina tonår....Pernilla och jag var på Kornsjö och hade hur kul som helst...som vanligt:)
Sha-Boom var där och spelade och jag gjorde en praktvurpa framför scenen innan spelningen....det stod faktiskt en hel bänk i vägen!!!!;)


Jag ber om ursäkt för den dåliga ljudkvaliteten...men det fanns inga andra klipp...Kram

Kommentarer
Postat av: Mona

Malin, har du gått och blivit religös?? ;)

Klart man ska uppskatta det man har. Det gör jag med. Speciellt när pappa gick bort. Då blev jag extra rädd om de mina. Kan förstå att du känner så med, efter din mammas bortgång.Eller hur?

2009-10-22 @ 21:42:14
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: Malin

Visst är det så Mona:)

Men religiös det blir jag nog aldrig...haha:)

Prova själv så ska du få se vad harmonisk man känner sig:)

2009-10-22 @ 21:56:59
Postat av: Malin

Visst är det så Mona:)

Men religiös det blir jag nog aldrig...haha:)

Prova själv så ska du få se vad harmonisk man känner sig:)

2009-10-22 @ 21:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0