Svensk film när den är som bäst...

Just nu så går sverigens bästa film på Svt1...Smala Sussie:)
Har sett den filmen ja jag vet inte hur många gånger...och den är lika bra varje gång:)
Pölsa...med sitt "vin-o-shito"...Kjell Bergkvist som en uttråkad polis...ja alla är helt underbara..:)
Har ni inte sett den filmen....så gör det:)

Men jag har ju i och för sig en ganska så sjuk humor...men ändå;)

Ska fortsätta se den nu och få mig många goda skratt...ha en bra kväll allihop:)

Min låt som jag tänker dela med mig av till er idag är en gammal goding från det att jag gick i 8:an eller 9:an....
Denna artist var på Gnistan och hade en spelning och ALLA skulle ju dit...inklusive jag då:)
Klart att jag var där men jag hade sååå jäkla ont i halsen men talade inte om något för min käre far...för då hade jag inte fått fara.
Resultatet blev att jag fick ligga på sjukhuset en hel vecka pg.a halsböld...men det var det värt:)
Lyssna och tänk er tillbaks till sent 80-tal....


Kommentarer
Postat av: Mona

Jag var oxå på Gnistan och jag fick tag på hans autograf dessutom. Jag diggade honom stenhårt!!

2009-10-31 @ 17:39:24
URL: http://monae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0