Saknad...

Nu har Christoffer åkt iväg igen till Sundsvall:(
Fan vad jag hatar det här...jag vill ju ha min "lilla" pojke hos mig hela tiden...men jag vet ju att det är en omöjlighet.
Det positiva är att han kommer hem igen om 2 veckor...några dagar under lovet:)

Alicia var helt förkrossad ikväll...hon undrade varför Chrille hade varit hemma i 2 dagar?
Hur menar du då?, sa jag.
Jag ville ju att han skulle vara hemma jämt nu, sa hon och stortjöt.
Hur jobbigt är inte det då...hon saknar sin storebror så oerhört mycket.
Hon är ju för liten för att förstå allting också:)

Lill-Signe har lärt sig att säga Christoffer också"Patta potter".... det låter ungefär som "Harry Potter";)
Hon har förövrigt blivit väldigt duktig på att prata nu...så det är kul:)

Mitt val av låt idag är från min högstadietid på Bjästaskolan...jag gick närmare bestämt i 7:an.
Vi hade något som vi kallade "Bjästatoppen" i aulan på fredagar under lunchrasten...tror att det var elevrådet som drog igång det där...och där var jag ju naturligtvis med:)
Denna låt var en favorit då och är fortfarande en favorit...Lyssna på  "The Prince of Darkness" 


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag förstår precis hur du menar, jag har ingen hemma på heltid längre.

Kramar/Maria

2009-10-19 @ 08:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0