Peppar,peppar:)

I dag vaknade jag och kände mig hyfsat bra...men det återstår att se under dagen:)
Alicia har hållit mig vaken halva natten..hon har nog haft ganska så hög feber.
Hon har drömt en massa och vaknat och gråtit...hon drömde att Melwin och Noa boxades...förmodligen väldigt dramatiskt för en 4-åring;)

Sen kom hon och la sig med oss och var varm som en kamin så en annan höll ju på att dö av värmeslag för hon skulle ju i princip "krypa in i mig".

Ska försöka mig på att putsa lite fönster idag och se hur pass pigg man egentligen känner sig ;)

Mitt val av låt idag är från den 1:a LP skivan som jag fick när jag var 3 år gammal...
Det var ABBA´s Arrival som jag fick av min mor och far...och jag fullkomligt älskade ABBA när jag var liten.
Jag ville ju va´som Agneta...alla sa att hon var så snygg och sen så hade hon ju Sveriges sexigaste stjärt också fick jag höra...
Inte för att jag visste vad sexig var...men det lät ju himla bra i alla fall...så det ville jag ju också ha men se så otroligt snett det kan gå ;) Inte ens en tillstymmelse till det...haha:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0