Måndag....

Idag så har mina knoddar åkt iväg till sin pappa.
Kens pojkar åkte redan igår till sin mamma...det är ganska så tyst här hemma nu måste jag säga.
Det är ju verkligen något som fattas när barnen inte är här...Ja Clara är ju hemma men hon är ju självgående.
Förrutom nu när hon inte är så pigg...då är hon ganska så liten i alla fall;)

Känner mig såå otroligt trött idag...inte riktigt i form ännu..men,men det kommer väl.

Jag har haft lite svårt att välja dagens låt....det är alldeles för många som bubblar upp i hjärnan på mig..men valet föll ändå på den här:
Tänk er nu mig...jag kan ha varit 9-10 år ...Carita hade disco på lon´ ...och jag fick dansa tryckare med Mikael Jonsson...som då var 2 år äldre än mig:)
Ni kan ju förstå lyckan...
Denna låt gick ju i alla fall varm den kvällen;)

Kommentarer
Postat av: Mona

Det är konstigt, men den där gruppen har jag bara nyligen blivit bekant med. Har aldrig hört dem förut. Strange!

Ha det så bra!

2009-10-05 @ 21:27:29
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: camilla

Fick ett tips av Mona att du hade skrivit något som jag skulle gilla.

Förstod att det gällde Noice.

Har älskat dom sedan .....sedan...

jag var typ lite yngre än vad är i dag:)

Visst är dom bra?

/Camilla.

2009-10-05 @ 21:34:03
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Malin

Ja Noice är ju svensk kultmusik..:)

2009-10-05 @ 21:54:13
Postat av: Lindali Isaksson

Bedårande barn av sin tid......Lite ordbajseri; Mikael Jonsson är fortfarande 2 år äldre än du::))

2009-10-05 @ 23:15:19
Postat av: Malin

Mäh!!! Är han ??;)

2009-10-06 @ 06:10:31
Postat av: Malin

Mäh!!! Är han ??;)

2009-10-06 @ 06:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0