Känner att livet kommer tillbaks...

Idag är nog 1:a dagen på läääänge som jag känner mig som en människa.
Energin är tillbaks så idag kanske jag orkar ta tag i fönstren;)
I går kom jag bara så långt som till att plantera om lite blommor....men bättre än inget alls..

Alicia, Signe och Noa sitter just nu och bygger pärlplattor med stora pärlor...
Det är en riktig fröjd att höra dem samarbeta så bra:)
Vi har nämligen bara 2 plattor så Alicia och Noa bygger en tillsammans...väldigt bra träning för dem båda...de har nämligen väldigt lika humör de två...på gott och ont;)

Valet av dagens låt är en liten hyllning till min far....min uppväxt har verkligen präglats av dansbands musik i alla dess former:)
Hade svårt att välja men denna har verkligen satt sig fast i mitt minne...en otroligt ledsam sång om hur livet förmodligen är för väldigt,väldigt många :(

Kram på er och ha en underbar dag :))


Kommentarer
Postat av: Ann-Geka

Barns samarbetsförmåga är ofta både rolig och intressant att se. Dom hittar hela tiden nya vägar. Kul att se att du också är i bloggens värld.

2009-10-02 @ 14:20:38
URL: http://angelic.webblogg.se/
Postat av: Linda Calissendorff

Denna låt känner man väl till då min pappa oxå gillar crister sjögren! Å håller med den är ledsam och tragisk.... Å jag vet när man jobba inom vården så ha man stött på många såna ensamma själar..

2009-10-03 @ 17:12:48
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: Lindali Isaksson

Ja, den här lipar man ju till när man ska sjunga med:)

2009-10-03 @ 20:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0