Kallt som f*n....

Idag har det verkligen varit kallt...eller är det bara jag som tycker det?
Vi har bytt däck på bilen och hjälpte svärfar med hans däck också...och höll fullständigt på att frysa ihjäl:(
Jag hatar verkligen denna tid när det är mitt emellan höst och vinter.

Fastän jag är 36 år så vet jag fortfarande inte hur man ska klä sig bäst...det är för varmt med täckjacka och för kallt med en tunnare..så det slutar alltid med att jag klär mig på tok för lite och fryser som bara den;)

Men vad är det "gammfalke" brukar säga ..."man ska fryse in vintern å svettes in sömmarn"
Så det är väl bara att fortsätta frysa då;)

Min låt idag handlar om ett minne från när jag gick i 5:e klass och började förstå att hårdrock...det var verkligen MIN musik:)
Detta är den första hårdrockslåten som jag hörde...och jag blev fast.
Jag är fortfarande fast och denna grupp är min absoluta favoritgrupp...
Jag får nog tacka mina kära kusiner Jörgen och Håkan som introducerade mig i hårdrockens värld...
Luta er tillbaka och njuuuut;) Det ska jag i alla fall göra...kram

Kommentarer
Postat av: Lindali Isaksson

Nu börjar det likna nåt! 36? Är du så gammal?

2009-10-06 @ 21:17:24
Postat av: Malin

Mmm...de säger ju det ;)

Är inte du det då?

2009-10-06 @ 21:26:11
Postat av: AnGeka

Du Malin, det har inget med åldern att göra utan huvudet. Vissa lär sig bara långsamt. :D

2009-10-07 @ 02:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0