IKEA!!!

Varför ska det vara så bökigt att få till Ikeas möbler??
Jag och Ken har hållit på med en "trådhylla" från Ikea...och så får man ihop det bra på en sida och sen när man ska dit med nästa sektion...då går det åt h-vete igen..

Tur man är lugn som en filbunke;)Eller inte....
Ken är ju likadan...vilket är himla skönt faktiskt:)
Jag känner verkligen med honom när det jävlas...förstår frustrationen för jag skulle ha varit likadan själv...och han känner likadant när det gäller mig...men det konstiga är att när han tänder på alla cylindrar så blir jag lugn och vice versa.
Som tur är ska jag väl tillägga;)

Låten som jag tänker låta er lyssna på idag är en låt som jag hörde första gången när jag var 11 år gammal.
Vi var hemma hos Håkan i Husum och där fick jag höra denna underbara låt...
Håll till godo:))
Kram och godnatt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0