Födelsedagskalas!!

Idag så ska vi ha kalas för Noa som fyllde 5 år igår:)
Han har fått bestämma vad som ska vara på och i tårtan...så det bir mycket rosa ska jag tala om:)
Jag har alltid låtit barnen få bestämma vad de ska ha för mat den dagen de fyller år och igår så var det ju Noas tur...han ville ha hamburgare...oväntat vá?
Så då blev det ju naturligtvis det:)

Kommer ihåg när Clara var liten...hon älskade blodpudding och ville ju naturligtvis ha det även när hon fyllde år....Så var vi på Rätt Pris och handlade, hon var så liten att hon satt i kundvagnen.
Så går vi förbi disken med blodpudding och hon utbrister..." Åh mamma...blodpudding som jag fick när jag fyllde år!!!"
Tror ni att de andra som var i butiken tittade lite konstigt på mig då..haha:)
Det lät ju som världens största grej för henne...blodpudding på födelsedagen;)

Nu ska jag fixa lite frulle och väcka min älskling så att vi kommer igång med dagens bestyr...baka tårta och hämta in lite ved...så kanske,kanske..vi har hunnit klart tills melodikrysset börjar:)

Dagens låt är ett minne från det att jag var ca. 14-15 år...också ett minne från Husum(många minnen därifrån)
Några av mina kompisar bytte ut Army mot Husum...har svårt att lyssna på denna låt utan att tänka just Husum...
Ha en bra dag gott folk...Kram

Kommentarer
Postat av: Ann-Geka

Du vet att du är gammal när du försöker hinna klart med kalaset till melodikrysset ;)

2009-10-17 @ 08:56:30
URL: http://angelic.webblogg.se/
Postat av: Malin

Jaaaaa!!!!:)

2009-10-17 @ 10:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0