Falskhetens framsida...

Jag blir såå himla less på folk som aldrig kan hålla vad de lovar.
De säger en sak men man vet innerst inne att så kommer det inte att bli i alla fall...trist som fan:(
Man hoppas ju att men den här gången så blir det inte så...men likt förbannat så blir det så i alla fall...och sen när man ska konfrontera dem så kan de inte ens svara i telefonen eller titta en i ögonen när man möts...lågt!!

De flesta personer som är så här de har en  falsk utsida som för det mesta är "perfekt"...nu menar jag inte utseende mässigt utan att de gör allt perfekt de är en perfekt far/mor eller partner som aldrig gör något fel(för det är alla andra runt omkring som gör det) eller gör någon annan illa( för han el. hon var ju taskig mot mig först)

Som tur är har man sållat ut de flesta av dessa personer ur ens liv...men det finns de som hänger sig kvar som en förbannad blodigel...som man inte kan skaka loss...som man vill vara snäll emot, som man faktiskt hoppas talar sanning denna gång...men så blir man knäppt på näsan IGEN!!!
Det värsta är att dessa personer alltid klarar av att förmodligen ljuga ihop någon snyfthistoria som håller inför dessa personer som de blåljuger för.....
Men nu hoppas jag inte att någon av mina vänner tar åt sig av detta...utan det här handlar om helt andra saker som är sen ett tidigare "liv"...

Ja, ja nog med gnället nu...
Dagens låt kommer från mina unga år igen...
Igår när jag var hos min barndomskompis Anki och klippte mig..(jag blev helnöjd Anki) så berättade jag att jag börjat blogga och att jag la ut en låt varje dag....så då började ju min hjärna fundera på vad jag och Anki brukade lyssna på...och det var ju mycket:)
Abba, Baccara, Carola....hon var ju bara sååå bra...då ;)
Men valet föll på denna låt....håll till godo för här kommer lite barndom igen...
Måste ju bara tilläga att min far höll på att bli galen när jag och min kära syster sjöng denna låt en hel dag när vi tog upp potatis;)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0