En bra dag....

Idag kommer att bli en bra dag...det känner jag i hela kroppen:)
Grämer mig lite över att jag inte kan åka ner till "mosters älskling" Thea som har 4-årskalas idag:(
Men min älskade bil vill inte riktigt vara med på långresor just nu....tyvärr:(
Ska åka och lämna lite presenter till kära bror som han får ta med...hoppas hon blir nöjd:)
Jag har köpt en jättesöt tunika med en panda på...och ett par tights:)

Idag så ska vi iväg och käka ett mindre julbord hos mina älskade svärföräldrar...de är ju bara helt underbara personer:)

Ja hela Kens familj är helt fantastiska människor...det har inte känts konstigt eller konstlat på något vis med dem:)
Har verkligen känt mig välkomnad in i deras familj:)

Så tack för att jag har fått möjligheten att lära känna er!!:)

Dagens låt blir också från mina tonår...snart så blir ni less på "gammlåtar";)

Parken i Ö-vik någon gång under 88-89 och jag fick en autograf på armen som jag målade nagellack över så att det skulle "hålla" ett tag:) Sen så var de ju såååå snygga också...då;)
Ha en bra dag alla mina vänner...kram


Kommentarer
Postat av: Mari

Bara älskar nostalgitripparna i dina låtval, många minnen kommer fram som man trodde man glömt. Kramar Mari

2009-10-31 @ 14:34:33
Postat av: Malin

Kul att låtarna uppskattas:)

Kram

2009-10-31 @ 22:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0