Barn är väl för underbara...

Igår kväll så var jag ju på Seans i Arnäs och det var ju väldigt intressant och roligt:)
Så Ken var ju hemma med alla 4 barn och skulle få dem i säng;)
Melwin och Noa hade somnat på "2 röda" men Alicia och Signe de busade på som bara den...
Så han gick ju upp och sa till dem ett x antal gånger och Signe hon sa varenda gång" Natt, Natt" en sisådär 15 gånger:)

När han sen gick upp för femtioelfte gången så står Alicia på bäddsoffan som de har där och "hänger" sig över Signes spjälsäng och låtsas sova när han kommer upp:)
Då säger han: Alicia jag vet att du inte sover nu så gå och lägg dig i din säng...men hon bara fortsätter och blundar och låtsas sova...Till slut så öppnar hon ögonen och tittar på honom ungefär som att: Hur kunde han komma på att jag inte sov;) Haha...

I kväll så kommer Melwin ner och säger: Jag ska gå och kissa!!
Ja svarar Ken men du behöver ju inte gå ut för att tala om att du ska kissa...det är ju bara att gå och göra det:)
Vi var nämligen ute och försökte få loss en lampa som måste bytas inför besiktningen i morgon...
När jag kommer in så står han och tvättar händerna...så jag säger att du kan ju gå på toan uppe också när du ska gå och kissa...
Då får jag världens förklaring av honom till svar;)
Att man kan ju inte gå på toan uppe om det inte är nån vuxen där eftersom att det var natt och alla barnen kunde vakna och skrika då (till saken hör att INGEN av dem hade somnat)...
Ska jag vara ärlig så vet jag fortfarande inte riktigt vad han menade...haha...men sött var det:)
Kommer ihåg för ungefär 1 år sen när jag bodde med flickornas pappa...så satt Alicia med sin Skrållandocka som "pratar" när man trycker henne på magen....Så säger Skrållan"Min mamma och pappa är jättesnälla" 
Varpå Alicia svarar tillbaka : Hörredu Skrållan min mamma och pappa är jättefula...haha:)
Där fick man så man teg;)

Dagens låtval faller på ett minne från när jag var i Mjösjöby och såg denna grupp...Mona var med...Agnetha likaså och jag tror även Nina...kvällen innehöll allt från ett gruppslagsmål bland oss tjejer till ett himla bra uppträdande och en och annan grogg:)

Suss gott mina vänner:))

Kommentarer
Postat av: Mona

DET hade jag glömt. Det var nån som slet i Agnethas hår va? Hahahaha. Hårda tag förut! Men roligt var det!

2009-10-28 @ 21:42:06
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: Malin

Kul att jag fick påminna dig om det då;)

2009-10-29 @ 06:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0