Att hitta rätt....

Jag vet inte hur jag ska förklara vad jag egentligen menar med att man hittar rätt?!?
Känslorna  som jag känner för min älskade sambo de är så otroligt sanna och starka....jag känner mig hemma:)

När vi såg varandra första gången så tänkte vi båda att Shit....gud vilken underbar människa...men båda trodde att de kan ändå aldrig bli något...jag visste ju att han var sambo och han visste ju att jag var det...men det vi inte visste någon av oss...det var att båda förhållandena hade nyligen tagit slut.

Sen hade vi kontakt genom fb och msn....det hade vi ju även haft innan men det var bara alldagligt prat om t.ex...hur är det med dina barn osv..
Sen så när vi då blev "tillsammans" eller vad jag ska kalla det...så träffades vi på Statt jag var där med mina systrar och han var där med några av sina arbetskamrater.

Vi hejade lite snabbt på varandra till en början...men sen när jag och Linda stod och sjöng lite karaokee....för ovanlighetens skull ;) så kom han fram och gav mig en puss på kinden och gick därifrån.
Det låter ju urlöjligt... en puss på kinden!!
Vem som helst har ju kunnat ge mig en puss på kinden och jag har inte ens reagerat på det...men alla känslor som bara vällde upp i mig..de går inte att beskriva..jag har aldrig någonsin känt så i hela mitt liv.
Min första tanke var: Så där kan han ju inte göra...och sen bara gå härifrån!!
Ja och sen var det ju kört för oss båda:)

Jag kan inte säga att jag har varit eller är det folk kallar "nykär" utan mer att det är så här det ska vara....kärleken är på ett helt annat plan än någonting annat jag varit med om...Naturligtvis så har jag varit kär och älskat mina tidigare partners....skulle ju ljuga om jag sa något annat...men inte på det här planet.

Jag brukar ju  bl.a göra partnerhoroskop...och kunde ju inte låta bli att kolla våra heller;)
Där kommer det fram att vi har levt tillsammans i flera tidigare liv...och jag känner mig inte ett dugg förvånad över det faktiskt...det känns så rätt !!

Nu längtar jag bara tills nästa år när jag blir din fru....Jag älskar dig Ken!! I detta liv, i våra tidigare liv och i våra kommande liv.

Så dagens låt får helt enkelt  bli "vår" låt....

Kommentarer
Postat av: Marina Lindström

Hej Malin, så vackert du skriver, hoppas att ni får många fina år tillsammans:) härligt med kärlek:))

2009-10-10 @ 17:21:59
Postat av: Lindali Isaksson

Glöm inte att du lovat mig att hålla tal på er brölloppsfest:)

2009-10-10 @ 20:03:48
Postat av: Malin

Klart att du får hålla tal...vet ju att du gillar att tala:P

2009-10-10 @ 20:39:04
Postat av: Malin

Det hoppas jag med Marina..:)

2009-10-10 @ 20:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0